Kontakt


Gdyby były jakieś pytania, sugestie, lub pomysły co zamieścić na blogu proszę o kontakt przez:

mlotemikluczem@gmail.com

Na pocztę obraźliwą, wulgarną, pisaną językiem parlamentarnym, nie odpowiadam ;)

7 komentarzy:

  1. Andrzeju bardzo Ci dziękuję za Twojego bloga. Wchodzę tam dość często. Niestety ale dopiero po rozebraniu mojej pompy wspomagania ZF 49 zauważyłem że też rozbierałeś i konserwowałeś pompę. Nie tego typu ale łudząco podobną.

    Mam do Ciebie pilne pytanie - otóż piszesz o luzie na wałku. U mnie jest tak, że jak mam zamocowane koło pasowe to jest wyczuwalny luz - koło wchodzi i wychodzi. Fakt że to się dzieje bez oleju wewnątrz. Pomyślałem żeby ten luz skasować. Można dać mała podkładkę pod pierścień segera który zakańcza mocowanie wewnętrzne wałka. Co o tym sądzisz? Tam się nic nie obraca i ten pierścień segera nie pracuje. Ruch do przodu i do tyłu to w moim wypadku około 2 mm. Czy wymieniać wałek?
    Poza tym po złożeniu pompa mi głośno chodzi. Nie tylko na krańcach obrotu kierownicy ale i na całym promieniu obrotu kierownicy. Jak przystawiam statoskop do pompy to słychać jej głośną pracę. Jest czysto w środku i cała jest poskładana. Zaraz rozłożę zawór powrotny bo wydaję mi się że tam coś mogło wpaść. Wiesz nowy wałek kosztuje 600 zł.

    Jakieś sugestie? z góry dziękuje Rafał - Zahuś na forum SECa

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki wspaniały blog, a teraz przez głupi photobucket wszystko szlag trafił..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy zdjęcia zaczną "działać"

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam problem z ASR w moim amerykańskim MB sel 560 z 1991 ROKU , auto straciło moc i zaczęło szarpać przy zmianie biegów, dokonałem pomiarów w porcie diagnostycznym na pinie 5-2 napięcie wynosi 14v a na pinie 3-5 napięcie wynosi 6v, dzieląc i mnożąc wartości wynosi 40% (czujnik przepływu powietrza) chciałbym się zapytać czy ten czujnik może mieć coś wspólnego z system ASR? Po odpaleniu auta wszystkie kontrolki gasną i jak tylko dodam delikatnie gazu to włącza się kontrolka ASR, na dodatek pedal gazu chodzi opornie i łapie obroty przy samym kic down,
    Ps: jestem pełen podziwu ile Pan wkłada serca w naprawy MB
    Pozdrawiam!
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam problem z ASR w moim amerykańskim MB sel 560 z 1991 ROKU , auto straciło moc i zaczęło szarpać przy zmianie biegów, dokonałem pomiarów w porcie diagnostycznym na pinie 5-2 napięcie wynosi 14v a na pinie 3-5 napięcie wynosi 6v, dzieląc i mnożąc wartości wynosi 40% (czujnik przepływu powietrza) chciałbym się zapytać czy ten czujnik może mieć coś wspólnego z system ASR? Po odpaleniu auta wszystkie kontrolki gasną i jak tylko dodam delikatnie gazu to włącza się kontrolka ASR, na dodatek pedal gazu chodzi opornie i łapie obroty przy samym kic down,
    Ps: jestem pełen podziwu ile Pan wkłada serca w naprawy MB
    Pozdrawiam!
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam czy może ktoś naprawiał licznik od w126 Mercedesa?
    Problem polega na tym że kilometry dzienne jak i kilometry ste działają prawidłowo tylko przestał działać prędkościomierz

    OdpowiedzUsuń